Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ

Βάλε πλάτη στην προπόνηση σου με αυτή την άσκηση και δες την αλλαγή σε όλο σου το σώμα.

Πως θα την Κάνεις

Κράτα τους αλτήρες μπροστά στους μηρούς χρησιμοποιώντας 1η λαβή με τα γόνατά σου ελαφρώς λυγισμένα. Αυτή είναι η αρχική θέση. Χωρίς να αλλάξεις τη θέση των γονάτων, χαμήλωσε τον κορμό μέχρι να βρεθεί σχεδόν παράλληλα με το έδαφος. Επίστρεψε στην αρχική θέση. Μετά σπρώξε προς τα πίσω το δεξί πόδι μέχρι ο αριστερός μηρός να έρθει παράλληλα με το έδαφος. Μείνε σ’ αυτήν τη θέση και μετά επίστρεψε στην αρχική θέση. Αυτή είναι 1 επανάληψη. Κάνε 3 σετ των 12-16 επαναλήψεων, εναλλάσσοντας τα πόδια που εκτελείς τις οπίσθιες προβολές.