Πως να χτίσεις στήθος χωρίς γυμναστήριο!

Αν νομίζεις πως χρειάζεται να περάσεις ατελείωτες ώρες μέσα στο γυμναστήριο και να περνάς όλη σου την μέρα κάτω από μια μπάρα ή σε μια πρέσα, κάνεις λάθος. Υπάρχουν τρόποι που μπορείς να αποκτήσεις τους θωρακικούς μύες που επιθυμείς με γυμναστική στο σπίτι!

Σύμφωνα με τον Ryan Hopkins, αυτό που χρειάζεται για να πετύχεις αυτό σου τον στόχο είναι μηχανική τάση και πολλές επαναλήψεις. Ακολουθώντας την παραπάνω συμβουλή, εδώ θα βρεις ένα πλήθος από ασκήσεις που μπορείς να κάνεις και μόνος στο σπίτι σου και θα σου μάθουν πως να χτίσεις στήθος χωρίς να πας στο γυμναστήριο!

 

Πως να φτιάξεις στήθος με ασκήσεις στο σπίτι!

 

Οι ασκήσεις

Αρχικά, θα δούμε το πλήρες πρόγραμμα για κάθε μέρα και μετά θα δούμε μία μία τις ασκήσεις ξεχωριστά για να εξηγήσουμε πως γίνονται.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 2 μέρες προπόνησης, Δευτέρα και Παρασκευή.

Δευτέρα
Hindu Pushups     4 x 6
Decline Pushups   4 x 8
Άρσεις αλτήρων προς τα πάνω (καθιστός)    3 x 12
Άρσεις αλτήρων προς τα πάνω (1 και 1/2 επανάληψη και καθιστός)    4 x 6
Pushups Modified     21’s 1 set

Παρασκευή
Tempo Pushups 4 x 6
Ρυθμικές άρσεις αλτήρων(ξαπλωμένος κάτω) 5 x 5
Pushups 3ων παύσεων 3 x 6, 5, 4
Defranco Pushups 2 x 12

 

Τώρα, πάμε να δούμε μία μία τις ασκήσεις που βρίσκονται παραπάνω.

Hindu Pushups

hindu pushups