Οι "μαγικοί" αριθμοί της υγείας σου

fe8bfc1b99c9ede76699e9aaec65452f_L

Ακόμα και αν τα μαθηματικά δεν ήταν ποτέ το αγαπημένο σου μάθημα, καλό θα ήταν να μάθεις καλά τα νούμερα που ακολουθούν γιατί μπορούν να σου εξασφαλίσουν υγεία, ευεξία, ομορφιά και ενεργητικότητα

50

κοιλιακοί την ημέρα αρκούν για να δυναμώσεις τη μέση σου, να απαλλαγείς από το ενοχλητικό «σωσίβιο» και να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που επιθυμείς, σε συνδυασμό πάντα με μια ισορροπημένη διατροφή.

 

1.800 – 2.000

είναι οι θερμίδες που πρέπει να καταναλώνεις καθημερινά για να διατηρείς το βάρος σου σε φυσιολογικά επίπεδα και να μπορείς να αντεπεξέλθεις στις απαιτήσεις της ημέρας (2.500 για τους άντρες), ενώ για τις εγκύους, τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και εκείνους που επιθυμούν να χάσουν βάρος τα νούμερα αυτά διαφοροποιούνται ανά περίσταση.

 

5

γεύματα την ημέρα, 2 κύρια και 3 ενδιάμεσα, είναι ιδανικά για να τροφοδοτείς τον οργανισμό σου με την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη. Επίσης τα μικρά και συχνά γεύματα διευκολύνουν την πέψη, αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού και ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου.

 

88

εκατοστά το πολύ πρέπει να είναι η περίμετρος τη μέσης σου, καθώς έχει αποδειχτεί πως η κοιλιακή παχυσαρκία μπορεί να προκαλέσει καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτη και άλλα προβλήματα υγείαςΓια τους άντρες η περίμετρος της μέσης δεν πρέπει να ξεπερνά τα 102 εκατοστά.

 

2

φορές την ημέρα πρέπει να βουρτσίζεις τα δόντια σου προκειμένου να τα διατηρήσεις γερά. Για τη στοματική σου υγιεινή να επισκέπτεσαι τακτικά τον οδοντίατρό σου, που θα σε συμβουλεύσει για τη σωστή οδοντόβουρτσα, οδοντόκρεμα, νήμα, διάλυμα ή ό,τι άλλο χρειάζεται.

 

30

λεπτά περπάτημα την ημέρα μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της κακής χοληστερίνης και την αύξηση της καλής. Ακόμα, με το περπάτημα βελτιώνεις την καρδιοαναπνευστική σου λειτουργία και διατηρείσαι σε φόρμα, αφού είναι ένας πολύ εύκολος και οικονομικός τρόπος να εντάξεις τη γυμναστική στη ζωή σου.
8

ποτήρια νερό χρειάζεσαι καθημερινά. Συνολικά ο οργανισμός μας έχει ανάγκη από 2 λίτρα νερό την ημέρα. Αν λοιπόν αφαιρέσεις την ποσότητα που προσλαμβάνεις από τις τροφές και τα υπόλοιπα υγρά που καταναλώνεις, οι υπόλοιπες ανάγκες σου θα πρέπει να καλυφθούν με περίπου 8 ποτήρια νερό.

 

10

λεπτά κάθε μήνα για την ψηλάφηση του στήθους σου είναι αρκετά προκειμένου να διαπιστώσεις εγκαίρως τυχόν πρόβλημα στο μαστό σου. Εξέτασε το στήθος σου μπροστά στον καθρέφτη σε ολόκληρη την περιοχή και κάτω από τις μασχάλες με τις άκρες των δακτύλων σου πιέζοντας στην αρχή ελαφρά και μετά πιο δυνατά κάθε σημείο του. Παρατήρησε προσεκτικά αν υπάρχει κάποιο ογκίδιο, έκκριση από τη θηλή ή οποιαδήποτε παραμόρφωση στο δέρμα, το μέγεθος ή την όψη του και επικοινώνησε αμέσως με το γυναικολόγο σου.

 

1000

mg ασβεστίου την ημέρα σου εξασφαλίζουν γερά κόκαλα αποτελώντας ασπίδα κατά της οστεοπόρωσης, μιας πάθησης που δυστυχώς αγαπά πολύ τις γυναίκες. Ενδεικτικά, τα 1.000mg ασβεστίου μπορούν να καλυφθούν από 2 ποτήρια γάλα και 100 γραμμ. φέτα ή 80 γραμμ. κίτρινο τυρί ή από 1 ποτήρι γάλα, 1 γιαούρτι και τυρί.

 

7

ώρες συνεχούς, ποιοτικού ύπνου είναι απαραίτητες προκειμένου να εξασφαλίσουμε σωματική και ψυχική ισορροπία. Επίσης ο ύπνος ενισχύει τη μνήμη. Αν και οι ανάγκες ύπνου που έχει κάθε άνθρωπος ποικίλλουν, οι ώρες που κοιμόμαστε ημερησίως δεν πρέπει να είναι λιγότερες από 5, καθώς τόσο χρόνο χρειάζεται ο οργανισμός για να διατηρήσει τα επίπεδα της ενέργειάς του, να αναδιοργανώσει τα κύτταρά του και να έχει ισορροπημένη καρδιακή λειτουργία.

1

ποτήρι κρασί την ημέρα σου εξασφαλίζει τη μακροζωία που αναζητάς. Ιδιαίτερα το κόκκινο θεωρείται πολύ καλός φίλος της καρδιάς σου, καθώς περιέχει πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες που δρουν προστατευτικά στο καρδιαγγειακό σύστημα.

Πηγή: Forma