Έρευνα Πόσο βάρος να σηκώσω;

670_cb334107-7351-47d6-adce-13c84ad4e033

Στο γυμναστήριο σηκώνετε όσα περισσότερα βάρη μπορείτε με την πεποίθηση ότι θα αποκτήσετε ένα γραμμωμένο και δυνατό σώμα.

 Η έρευνα…

Σύμφωνα με έρευνες, τα βάρη πολλών κιλών αύξησαν κατά 2,3% τη μυϊκή μάζα και κατά 8% τη δύναμη σε σχέση με τα ελαφρύτερα. Παρόλ’ αυτά, σε βάθος χρόνου, αυτοί που ασκούνταν με λίγα κιλά και πιο ήπια είχαν μονιμότερα αποτελέσματα και «έχτισαν» καλύτερα το σώμα τους από εκείνους που προτίμησαν τα μεγάλα βάρη.

Ο γυμναστής καθορίζει το βάρος

Το βάρος που χρησιμοποιείται ως αντίσταση στην εκγύμναση εξαρτάται από το φύλο, την ηλικία, το πόσο γυμνασμένος είναι κάποιος, την διατροφή που ακολουθεί και την καρδιοαγγειακή και μυοσκελετική του κατάσταση.

 

Έτσι π.χ. ένα άτομο υπέρβαρο ή με θυρεοειδή (αναλόγως πάντα κ σε τι στάδιο είναι), δεν πρέπει να σηκώνει μεγάλο βάρος και να πιέζεται μέχρι εξάντλησης, γιατί το αποτέλεσμα θα υποσκελιστεί από βλάβες που μπορεί να προκύψουν στην υγεία του.

 

Ένα υγιές και όμορφο σώμα χρειάζεται επιμονή κ υπομονή και σε αυτό θα μας βοηθήσει ο γυμναστής στον οποίο πρέπει να απευθυνθούμε για να καθορίσει το βάρος και να φέρει την άσκηση στα μέτρα μας.

 

 

Ειδικά για γυναίκες

 

Οι εκπρόσωποι του αδύναμου φύλου, πρέπει να λάβουμε υπόψην μας ότι σε σχέση με τους άντρες έχουμε μικρότερη μυϊκή μάζα, περισσότερο λιπώδη ιστό και λιγότερη δύναμη, που σημαίνει αντίθετα απ ότι πιστεύεται, ότι πρέπει όταν γυμναζόμαστε με βάρη να χρησιμοποιούμε αρκετά κιλά  και όχι 1-2 όπως συνηθίζεται.

 

 

Χρήσιμες συμβουλές…

 

  • Όταν κρατάτε τα βαράκια, μην τα σφίγγετε γιατί έτσι δεν απομονώνεται ο μυς που θέλετε να γυμνάσετε.

 

  • Μην ξεχνάτε ποτέ το ζέσταμα πριν από οποιαδήποτε άσκηση και  την αποθεραπεία μετά από αυτήν.

 

  • Αποφύγετε τις έντονες κινήσεις και τα άλματα όταν κρατάτε βαράκια για να μην τραυματιστείτε.

 

  • Κατά την εκτέλεση των ασκήσεων συγκεντρωθείτε όσο μπορείτε για να τις φέρνετε εις πέρας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
  • Πηγή: formamag.gr