ΠΕΝΤΕ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΤΟΥΣ

Σούπα La Vache Qui Rit® Light με κρουτόν κολοκυθιού

Απολαυστικό κολοκύθι, γευστικό La Vache Qui Rit® Light και λίγο γάλα… έτοιμη η homemade σούπα σου! Η τραγανή λεπτομέρεια είναι τα κυβάκια από φρέσκο κολοκύθι, που φρυγανίζεις σε ελαιόλαδο αντί για παχυντικό κρουτόν!!

Θερμίδες 80/Μερίδα

Σαλάτα με ντομάτα, καλαμπόκι και βασιλικό

Αρκεί ο συνδυασμός ελαιόλαδου με ντομάτα για να θωρακίσει τον οργανισμό σου αντιοξειδωτικά! Αν σε αυτό προσθέσουμε το καλαμπόκι και μυρωδάτο βασιλικό, τότε η σαλάτα εκτός από υγιεινή γίνεται και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα… 

230 θερμίδες/Η μερίδα

Ψωμί ολικής άλεσης με κανέλα και σταφίδες

Γιατί να μην αντικαταστήσεις τη φρυγανιά στο πρωινό σου με μια φέτα γλυκό ψωμί, αρωματισμένο με κανέλα και σταφίδες; Ο συνδυασμός της κανέλας με το αλεύρι ολικής άλεσης βοηθά στον περιορισμό της αποθήκευσης λίπους… το ήξερες;

80 θερμίδες/Η φέτα

Μπισκότα με βρώμη και γιαούρτι

Τραγανά, αρωματικά και έτοιμα σε 40 λεπτά. Είναι ένας συνδυασμός όσων βάζεις στο πρωινό σου ή αλλιώς όλα όσα οι διαιτολόγοι επιμένουν πως κάνουν μόνο καλό στον οργανισμό. Βρώμη και το γιαούρτι μαζί ενισχύουν την απορρόφηση των προβιοτικών στον οργανισμό.

48 θερμίδες/Το μπισκότο

Σαλάτα αβοκάντο με σπανάκι και γκρέιπφρουτ

Σαλάτα κανείς; Δοκίμασε να συνδυάσεις το αβοκάντο με το σπανάκι σε ένα πιάτο “ντρεσαρισμένο” με εξαιρετικό dressing λεμονιού, σκόρδου και μουστάρδας. Το ήξερες πως ο συνδυασμός αυτός εκτός από ελαφρύς, αγαπά και την επιδερμίδα σου;

Θερμίδες 200/Μερίδα