Πέντε συνταγές για υγιεινή διατροφη και πόσες θερμίδες εχουν

Σαλάτα με ντομάτα, καλαμπόκι και βασιλικό

Αρκεί ο συνδυασμός ελαιόλαδου με ντομάτα για να θωρακίσει τον οργανισμό σου αντιοξειδωτικά! Αν σε αυτό προσθέσουμε το καλαμπόκι και μυρωδάτο βασιλικό, τότε η σαλάτα εκτός από υγιεινή γίνεται και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα… 

230 θερμίδες/Η μερίδα

Ψωμί ολικής άλεσης με κανέλα και σταφίδες

Γιατί να μην αντικαταστήσεις τη φρυγανιά στο πρωινό σου με μια φέτα γλυκό ψωμί, αρωματισμένο με κανέλα και σταφίδες; Ο συνδυασμός της κανέλας με το αλεύρι ολικής άλεσης βοηθά στον περιορισμό της αποθήκευσης λίπους… το ήξερες;

80 θερμίδες/Η φέτα

Μπισκότα με βρώμη και γιαούρτι

Τραγανά, αρωματικά και έτοιμα σε 40 λεπτά. Είναι ένας συνδυασμός όσων βάζεις στο πρωινό σου ή αλλιώς όλα όσα οι διαιτολόγοι επιμένουν πως κάνουν μόνο καλό στον οργανισμό. Βρώμη και το γιαούρτι μαζί ενισχύουν την απορρόφηση των προβιοτικών στον οργανισμό.

48 θερμίδες/Το μπισκότο

Σαλάτα αβοκάντο με σπανάκι και γκρέιπφρουτ

Σαλάτα κανείς; Δοκίμασε να συνδυάσεις το αβοκάντο με το σπανάκι σε ένα πιάτο “ντρεσαρισμένο” με εξαιρετικό dressing λεμονιού, σκόρδου και μουστάρδας. Το ήξερες πως ο συνδυασμός αυτός εκτός από ελαφρύς, αγαπά και την επιδερμίδα σου;

Θερμίδες 200/Μερίδα

Αυγά ποσέ σε καυτερή σάλτσα ντομάτας

Ένας εκλεκτός μεζές που όπως διαβάζουμε είναι κλασικό πρωινό στο Ισραήλ. Δεν ξέρω αν ενδείκνυται για πρωινό, είναι όμως σίγουρα υπέροχος τρόπος να σερβίρεις τα αυγουλάκια σου μαζί με ούζο ή κρασί.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tlife.gr